Office 2016 ma już milion użytkowników. Microsoft dodaje nowe funkcje

Wojciech OnyśkówSkomentuj
Office 2016 ma już milion użytkowników. Microsoft dodaje nowe funkcje
W Office 2016 pojawią się funkcje, które dotychczas znane były z Office Online. Użytkownicy będą mogli w kilka osób pracować nad dokumentem i co najważniejsze – program będzie informował, którą część wybrana osoba właśnie edytuje. Pozwoli to na sprawniejszą komunikację podczas grupowego tworzenia dokumentów. Początkowo funkcja będzie dostępna dla subskrybentów biznesowej wersji OneDrive, jednak później pojawi się dla większej liczby osób.

Kolejną nowością jest ułatwione udostępnianie stworzonych dokumentów. Od teraz wystarczy nacisnąć jedną ikonę, by zapisać plik na dysku sieciowym i tym samym udostępnić go zainteresowanym osobom.

Ciekawym rozwiązaniem jest także funkcja Insights. Obecnie działa ona w Wordzie oraz Outlooku i pozwala na wyświetlanie dodatkowych informacji pochodzących z internetu. Jeżeli np. czytamy o jakimś mieście, funkcja ta wyświetli kolejne dane na jego temat. Dzięki temu przeglądane dokumenty lub maile będą uzupełniane o przydatne informacje.

Ostatnią zmianą jest dostęp do historii zapisanych wersji dokumentu. Użytkownik będzie mógł przywrócić wybraną przez siebie wersję, jeżeli zajdzie taka potrzeba.

Office 2016 jest obecnie dostępny w wersji testowej na Mac OS X oraz Windows. Można go pobrać za darmo z naszego działu download:

Źródło: Microsoft

Udostępnij

Wojciech OnyśkówRedaktor w serwisie instalki.pl piszący o nowych technologiach i grach.