Serwis od samego początku jest tworzony z myślą o urządzeniach mobilnych. Programiści przygotowali nawet specjalną metodę kompresji, aby aplikacja działała bezproblemowo także w zasięgu internetu mobilnego EDGE. Usługa już niedługo ma być dostępna w ramach oferty jednego z operatorów. Kaczorowski planuje również preinstalowanie aplikacji na smartfonach wybranych producentów, choć jest to jeszcze śpiew przyszłości.
Audyoo będzie się koncentrować na polskim rynku, wspierając lokalnych, często niezależnych artystów. Warunki współpracy mają być atrakcyjne – poszczególni muzycy oprócz pieniędzy od dystrybutora oraz ZAiKS, będą także rozliczani przez sam serwis.
Podobne działania będą prowadzone na terenie innych państw, bowiem Audyoo od samego początku ma wystartować globalnie. Nie zabraknie tu również popularnych utworów największych artystów. W ofercie pojawią się między innymi albumy takich wytwórni, jak Sony czy Universal. W momencie startu Audyoo zaoferuje około 10 milionów utworów.
Serwis ma zostać uruchomiony jeszcze w tym miesiącu i będzie dostępny w formie aplikacji na Androida, iOS oraz Windows Phone. Możliwy będzie również odsłuch poprzez przeglądarkę internetową.
Źródło: Forbes