{reklama-artykul}
LG HomeChat to nowa usługa dostępna w formie aplikacji na smartfona. Jej działanie jest proste – łączy się ze sprzętami domowymi południowokoreańskiego producenta – lodówką, pralką i mikrofalówką i dostarcza najważniejszych informacji na ich temat.
Konwersacje przypominają rozmowę z prawdziwą osobą
Usługa jest aktualnie dostępna w Korei Południowej i z oczywistych względów współpracuje wyłącznie ze sprzętami LG. W najbliższym czasie producent chce jednak rozszerzyć jej zasięg o nowe rynki – w tym amerykański i europejski.
LG HomeChat to nowa usługa dostępna w formie aplikacji na smartfona. Jej działanie jest proste – łączy się ze sprzętami domowymi południowokoreańskiego producenta – lodówką, pralką i mikrofalówką i dostarcza najważniejszych informacji na ich temat.
Użytkownik w łatwy sposób może sprawdzić zawartość lodówki i uzupełnić zapasy wracając bezpośrednio z pracy. LG HomeChat pozwala również na włączenie prania o określonej porze lub przesunięcie codziennych czynności, jeżeli wrócimy do domu później. Aktualnie dostępnych jest kilkadziesiąt komend, które ułatwią codzienne życie. Najczęściej przez nas używane eksponowane są w specjalnym menu.
Konwersacje przypominają rozmowę z prawdziwą osobą
Usługa jest aktualnie dostępna w Korei Południowej i z oczywistych względów współpracuje wyłącznie ze sprzętami LG. W najbliższym czasie producent chce jednak rozszerzyć jej zasięg o nowe rynki – w tym amerykański i europejski.
Źródło: Gizbot