Dark Souls II: wyjaśniono przyczyny osłabienia oprawy graficznej

LBSkomentuj
Dark Souls II: wyjaśniono przyczyny osłabienia oprawy graficznej
Dark Souls II cieszy się ogromną popularnością, zyskując uznanie wśród fanów i recenzentów. Tytuł jest tak dobry, że spora część graczy nie zauważyła nawet zmian (na gorsze) graficznych, w wyniku których zostały wyeliminowane zaawansowane efekty oświetlenia. Już kilka dni temu From Software odpowiedziało na krytykę, tłumacząc zmiany „chęcią zachowania balansu pomiędzy poszczególnymi aspektami rozgrywki”. Teraz do sieci wyciekły kolejne informacje z anonimowego źródła, które wprost tłumaczą, że prezentowany przed premierą trailer dostosowany był pod kątem wersji PC i w ostateczności okazało się, że w przypadku konsol Dark Souls II na tym poziomie graficznym był niegrywalny. Poniżej prezentujemy materiał porównawczy, który wyraźnie pokazuje zmiany, jakie zaszły w oprawie graficznej.


Przypominamy, że Dark Souls II na PC pojawi się na rynku 25 kwietnia. W przypadku wersji na komputery prezentowane pierwotnie efekty prawdopodobnie zostaną uwzględnione, jednak potwierdzenie uzyskamy zapewne wraz z pierwszym uruchomieniem gry.

Źródło: Forbes

Udostępnij

LB