Konkurs
Aby wziąć udział w konkursie należy odpowiedzieć na jedno pytanie. Aby zwiększyć szansę na wygraną przygotowaliśmy szereg zadań – wykonanie każdego to dodatkowy punkt. Dysk trafi do osoby, która zdobędzie najwięcej punktów.
Konkurs rusza 24 sierpnia i trwa do poniedziałku, 7 września 2015 roku do godziny 23:59:59. Aby zdobyć dodatkowe punkty możesz codziennie odwiedzać stronę konkursową, zachęcamy również do korzystania z linków referencyjnych.
Wyniki konkursu
Cieszymy się, że konkurs spotkał się z tak ogromnym zainteresowaniem. Otrzymaliśmy tysiące zgłoszeń ale zwycięzca może być tylko jeden. Największą ilość punktów zdobył Robert Kamieniarz i to on otrzymuje dysk SSD SanDisk Ultra II o pojemności 240 GB. Zwycięzcy gratulujemy, a wszystkim pozostałym uczestnikom dziękujemy za wspólną zabawę.
Konkurs SanDisk Ultra II (240GB) SSD
Informacje i często zadawane pytania:
• Obowiązuje jeden wpis na osobę. Prosimy nie rejestrować się w konkursie za pomocą wielu adresów e-mail. Lista zwycięzców zostanie poddana weryfikacji i jeżeli odkryjemy, że uczestnik użył wielu adresów e-mail do zwiększenia swoich szans na wygraną, to zostanie on/ona usunięty/usunięta z listy. Jeżeli przez przypadek użyłeś wielu adresów e-mail do wzięcia udziału w konkursie, prosimy zgłosić to do [email protected] z listą e-mailów, które mamy usunąć.
• Czy osoby, które posiadają ten sam adres IP mogą wziąć udział w konkursie? Tak, osoby będące w tym samym domostwie korzystające z tego samego adresu IP mogą wziąć udział w konkursie. Prosimy jednak pamiętać o tym, że każda z tych osób może się zarejestrować tylko raz za pomocą adresu e-mail. Weryfikujemy listę zwycięzców i jeżeli wykryjemy, że uczestnik wziął udział w konkursie korzystając z wielu kont e-mailowych, osoba ta zostanie zdyskwalifikowana.
• Udostępniłem mój link referencyjny ale nie widzę by zwiększyła się ilość moich punktów. Co robić? Systemem linków referencyjnych zajmuje się Gleam. Uczestnik nie jest w stanie sprawdzić ile osób zapisało się do konkursu przy pomocy jego linku referencyjnego. Wszystko to jest śledzone i przetwarzane na zapleczu.
• Kto pokrywa koszt wysyłki nagrody? Koszt pokrywa organizator konkursu.