CD Projekt wyjaśnia, dlaczego Wiedźmin 3 będzie działał w 30 klatkach na sekundę

Wojciech OnyśkówSkomentuj
CD Projekt wyjaśnia, dlaczego Wiedźmin 3 będzie działał w 30 klatkach na sekundę
W ubiegłym roku CD Projekt RED przyznał, że Wiedźmin 3 będzie działał w 30 klatkach na sekundę w rozdzielczości 1080p na PlayStation 4 oraz 900p na Xbox One. Co oczywiście podniosło wrzawę, bowiem gracze spodziewali się płynnych 60 FPS-ów.

Michał Krzemiński z CD Projektu w wywiadzie dla Gaming Bolt wyjaśnił, dlaczego tak jest. Jego firma chciała przede wszystkim stworzyć znakomitego cRPG-a. A myśląc o takiej grze dopieszcza się takie elementy, jak fabuła, postacie czy żyjący, otwarty świat. „Aspekty techniczne są rzeczą drugoplanową” – mówi Krzemiński i od razu dodaje, że oczywiście jego studio stworzy także przepiękną grafikę.

Wnioski z tej wypowiedzi są jednak proste. Gracze powinni oczekiwać od Wiedźmina przede wszystkim wspaniałej i wciągającej historii oraz możliwości, jakie daje otwarty świat. Kwestie techniczne nie mogą być w tej grze najważniejsze.

Źródło: Gaming Bolt

Udostępnij

Wojciech OnyśkówRedaktor w serwisie instalki.pl piszący o nowych technologiach i grach.