Dzięki temu osoby kupujące butelkę Coca Coli mogą się popisać znajomością ulubionych postaci swoich znajomych. League of Legends to obok StarCrafta jedna z gier będących nieoficjalnym sportem narodowym w Korei Południowej. Coca Cola już wcześniej podpisała umowę z Riot Games, na mocy której popularny producent napojów gazowanych stał się sponsorem League of Legends Challenger Series.
Butelki Coca Coli z podobiznami bohaterów pojawiły się w związku z nadchodzącymi światowymi finałami League of Legends. Dlaczego właśnie w Korei? W państwie tym wszelkiego rodzaju e-sport jest niezwykle popularny, a League of Legends to obecnie najpopularniejsza na świecie MOBA. Jest to zatem idealna okazja do zarobienia dodatkowych pieniędzy. Coca Coli gratulujemy pomysłu!
Coke gearing up for the League of Legends world championships! #esports #lolesports pic.twitter.com/qNzUfx0Sk4
— Marc Merrill (@MarcMerrill) sierpień 15, 2014
Źródło: Softpedia / Foto: Twitter – Marc Merrill