Wideo z sieci nawykiem

mareklSkomentuj
Wideo z sieci nawykiem

o w niewielkim stopniu. Zgodnie z danymi firmy Frank N. Magid Associates, dzienna oglądalność materiałów wideo wzrosła w porównaniu do minionego roku o około 56 proc.

W grupie wiekowej 18-24 lata, wśród mężczyzn, 35 proc. pytanych przyznało się do oglądania nagrań wideo z sieci każdego dnia, a 80 proc. do co najmniej jednego filmu tygodniowo. W przypadku kobiet z tej samej grupy wiekowej, oglądaniem wideo co najmniej raz w tygodniu zajmowało się 53 proc. pytanych.

Często oglądanymi materiałami wideo z sieci są aktualności (35 proc.), "śmieszne filmy" (31 proc.), filmowe trailery (31 proc.), pogoda (31 proc.), teledyski (29 proc.), materiały wideo przygotowywane przez innych internautów (27 proc.), nagrania programów TV (23 proc.) oraz sport, materiały powiązane z grami i te, tworzone specjalnie na potrzeby sieci.

Źródło: PCLab.pl

Udostępnij

marekl