Samsung naśmiewa się z Apple w nowej reklamie

Aleksander PiskorzSkomentuj
Samsung naśmiewa się z Apple w nowej reklamie
Samsung po raz kolejny pokazuje, że ewidentnie ma pewien kompleks, który związany jest z Apple. Firma wypuściła reklamę, która docelowo wyśmiewa użytkowników smartona z jabłkiem w logo. Co znalazło się w reklamie?

Przede wszystkim znów ta osoba, która posiada fryzurę wyciętą na kształt notcha w iPhonie X. Oprócz tego możemy podejrzeć, jak użytkowniczka nie jest w stanie poradzić sobie z użytkowaniem smartfona – głównie ze względu na jego lagowanie oraz zawieszanie się oprogramowania. Praktycznie w każdej sytuacji flagowiec Samsunga jest lepszy. Ale czy na pewno?

Finalnie osoba posiadająca na początku urządzenie z iOS decyduje się na skorzystanie z nowego smartfona – oczywiście jest to Samsung Galaxy S9. Wcześniej można zobaczyć, jak nie jest ona w stanie zakupić modelu X.

Dziwi jednak fakt, że Samsung w reklamie z 2018 roku porównuje swoje flagowce do modelu… 6, który został zaprezentowany cztery lata temu. Patrząc na to, jak na dzień dzisiejszy działa Galaxy S5, to nic dziwnego, że producent nie chciał angażować go w reklamę.

Na całość warto więc przymknąć oko – raczej jest to materiał, którego zadaniem jest po prostu sprawić, aby wzbudził on kontrowersje w sieci. I to zdecydowanie się udało.

Źródło: Samsung

Udostępnij

Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.