Biedronka szykuje konkurencję dla Paczkomatów

Aleksander PiskorzSkomentuj
Biedronka szykuje konkurencję dla Paczkomatów
{reklama-artykul}
Nadchodzą zmiany, które dotkną sieć sklepów Biedronka. Okazuje się, że portugalska marka zacznie współpracę z firmą SwipBox, która będzie odpowiedzialna za stworzenie w marketach punktów pozwalających na odbiór paczek.

Na ten moment w Polsce rządzą Paczkomaty i ciężko się temu dziwić – okazuje się, że inne marki także chcą zarobić na podobnej usłudze. Firma SwipBox w połączeniu z Biedronką podzieli inwestycję na kilka etapów. Na samym początku w naszym kraju powstanie 300 punktów, które pozwolą na odbiór zamówienia dokonanego w sieci. Domyślnie firma SwipBox chce mieć 3000 punktów na terenie całej Polski. Z Biedronką będą współpracować tacy kurierzy oraz dostawcy, jak FedEX, DPD, UPS, GLS, Ruch czy Poczta Polska.

SwipBox paczkomat

Kiedy będziemy więc mogli odebrać zakupy w punkcie znajdującym się przy Biedronce? Według oficjalnych informacji już od początku 2019 roku.

Za kilka miesięcy SwipBox rozpocznie instalację specjalnych maszyn na terenie sklepów – na całe szczęście będą one umieszczone na zewnątrz, co pozwoli na odbiór zamówienia o dowolnej godzinie (podobnie jak w Paczkomatach InPost).

Szykuje się mała rewolucja?

Źródło: RP

Udostępnij

Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.