OnePlus winien zniknięcia pieniędzy z kont klientów?

Karol SnopekSkomentuj
OnePlus winien zniknięcia pieniędzy z kont klientów?
Na oficjalnym forum OnePlus pojawił się wątek, w którym to jeden z użytkowników stwierdził, że z jego konta znikają pieniądze po transakcjach, których nie przeprowadzał. Po jakimś czasie kilku innych użytkowników przyznało, że również zauważyli taką sytuację na swoich kontach. Potwierdzono ponad 100 takich przypadków. Jak się okazało wszyscy korzystali ze sklepu producenta w przeciągu ostatnich 2 miesięcy.

Chiński producent smartfonów oczywiście zareagował na całą zaistniałą sytuację i oznajmił, że zajmuje się tą sprawą i sprawdza czy informacje na temat kart bankowych użytkowników nie zostały przechwycone przez hackerów. Co ciekawe, cała ta sytuacja ominęła tych, którzy podczas zakupów korzystali z PayPal, więc istnieje duże prawdopodobieństwo, że firma obsługująca płatność kartą posiada lukę w zabezpieczeniach, która została wykorzystana przez nieautoryzowane osoby.

Sprawą zainteresowało się również Android Police, które kontaktowało się z producentem i otrzymało stosowny komentarz, z którego możemy się dowiedzieć, że firma skupi się na wewnętrznym śledztwie. Dodatkowo utwierdzono użytkowników, że sprawa ta w tej chwili jest priorytetem firmy. OnePlus ma nadzieję, że śledztwo wyjaśni wszelkie nieporozumienia i oczyści ich z zarzutów stawianych przez użytkowników, którzy twierdzą, że winę ponosi tutaj producent.

W najbliższym czasie OnePlus powinno wydać oficjalne oświadczenie w tej sprawie.

Źródło: Android Police

Udostępnij

Karol Snopek