Krytycy ostrzegają przed negatywnym wpływie Facebooka na społeczeństwo, nic dziwnego, że Mark Zuckerberg szuka sposobów aby ocieplić wizerunek swojej platformy.
Według Zuckerberga, ogromny wzrost liczby postów od wydawców, zarówno linków do artykułów, jak i filmów wideo, sprawił, że główny kanał informacyjny jest zbyt pasywny i mniej satysfakcjonujący. To właśnie nad zmianą tego elementu mają pracować włodarze Facebooka.
Jeszcze w tym roku zajdą zmiany, które spowodują faworyzowanie postów, które zachęcają do dyskusji. Jak widać, Facebook chce aby w serwisie pojawiało się więcej treści bezpośrednio od ludzi, a nie tylko posty wydawców.
Co ciekawe, Zuckerberg spodziewa się, że zmiany doprowadzą zmniejszenia ilości czasu spędzanego na Facebooku, ale czas ten ma być bardziej wartościowy.
Źródło: The Verge