Sklep Cdp.pl likwiduje wirtualną półkę z grami i multimediami [Aktualizacja]

Aleksander PiskorzSkomentuj
Sklep Cdp.pl likwiduje wirtualną półkę z grami i multimediami [Aktualizacja]
W przeciągu najbliższych dni, sklep Cdp.pl wprowadzi bardzo ważną zmianę, która odbije się na wszystkich użytkownikach. Według najnowszych informacji, likwidacji ma ulec „wirtualna półka”, na której wszyscy klienci posiadają zakupione przez siebie materiały multimedialne.

Na stronie Cdp.pl widnieje komunikat, który mówi o tym, iż do 30 kwietnia 2017 roku, sklep obsługuje wirtualne półki. Oprócz tego, twórcy zachęcają do pobrania całej zawartości, jaka się tam znajduje: chodzi konkretniej o produkty, które kiedykolwiek kupiliście na Cdp.pl. Po 30 kwietnia, wirtualna półka przestanie bowiem funkcjonować.

Na początku mieliśmy informacje o tym, iż półka z multimediami pozostanie na swoim miejscu – twórcy planowali bowiem modernizację serwisu. Najnowsze dane mówią jednak o tym, iż ta funkcja całkowicie… zniknie.

[Aktualizacja 22-04-2017 10:12]
Okazuje się, że klientom sklepu nie grozi utrata dostępu do Wirtualnej Półki. E-mail został wysłany tylko do niektórych użytkowników, a Cdp.pl przyznaje, że nastąpiła pomyłka. Komunikat powinien trafić wyłącznie do osób, posiadających w swoich zasobach produkty elektroniczne, które nie są już wspierane przez producent. Poniżej pełna treść maila.

Przepraszamy za to, że dziś otrzymałeś maila, który mógł wprowadzić Cię w błąd. Wiadomość została wysłana w wyniku naszej pomyłki.

Komunikat miał być wysłany wyłącznie do wąskiego grona klientów, posiadających te produkty elektroniczne, które nie są już wspierane przez producentów, jednocześnie uniemożliwiając nam utrzymanie odpowiedniego poziomu świadczonych usług.

Oczywiście nie utracisz dostępu do Wirtualnej Półki. Twoje audiobooki, ebooki, filmy oraz gry z wyłączeniem wspomnianych powyżej produktów niewspieranych przez producentów, będą dostępne.

Dziękujemy Sartam za komentarz!

Źródło: LowcyGier / wł.

Udostępnij

Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.