Nie masz konta na Facebooku? Serwis i tak będzie cię śledzić

Wojciech OnyśkówSkomentuj
Nie masz konta na Facebooku? Serwis i tak będzie cię śledzić
Facebook od jakiegoś czasu posiada specjalną sieć reklam, która jest wyświetlana na zewnętrznych stronach i aplikacjach. Dotychczas treści te były dostosowywane do preferencji użytkowników, biorąc pod uwagę ich aktywność na portalu społecznościowym.

Dzisiaj przedstawiciele Facebooka postanowili rozszerzyć swój program. Od teraz treści będą dostosowywane nie tylko dla posiadaczy konta w serwisie społecznościowym, ale także dla tych osób, które nie mają własnego profilu na Facebooku.

Całość będzie działać na zasadzie plików cookies, podobnie jak w przypadku reklam Google czy innych firm. Reklamy z sieci Facebook Audience Network zostaną dostosowane na podstawie naszej aktywności – niekoniecznie tej pochodzącej z Facebooka.

Warto przy tym zaznaczyć, że użytkownicy Facebooka mogą wyłączyć dostosowywanie reklam na podstawie ich zainteresowań. Wystarczy przejść do ustawień portalu dostępnych w tym miejscu.

Szczegółowe działanie reklam Facebooka na zewnętrznych witrynach zostało wyjaśnione na specjalnej podstronie serwisu.

Źródło: Facebook

Udostępnij

Wojciech OnyśkówRedaktor w serwisie instalki.pl piszący o nowych technologiach i grach.