Sony ma wyłączność na reklamowanie Battlefronta, a Microsoft sposób, by to obejść

Wojciech OnyśkówSkomentuj
Sony ma wyłączność na reklamowanie Battlefronta, a Microsoft sposób, by to obejść
Wojna konsol trwa w najlepsze. Tym razem górą jest Sony, które zabezpieczyło sobie prawo do reklamowania Star Wars Battlefront w zestawieniu ze swoją konsolą. A to oznacza, że nie może tego robić Microsoft.

Dla marketingowców z Redmond nie ma jednak rzeczy niemożliwych. W jednej z gazet pojawiła się recenzja Star Wars Battlefront. Microsoft postanowił zatem wykupić stronę znajdującą się zaraz obok i zapełnić ją hasłem „Już dostępne na Xbox One”. W reklamie nie ma żadnego odniesienia do najnowszej gry studia DICE, zatem firma nie naruszyła regulaminu. A efekt został osiągnięty, bowiem każdy wie, że dotyczy to opisywanego obok tytułu.

To jednak nie koniec pomysłów Microsoftu. Także na Twitterze Xboksa pojawiały się nawiązania do Battlefronta. Firma wrzuciła między innymi gamepady w kolorze białym oraz czarnym. Napis umieszczony powyżej głosił „Ciemna czy Jasna strona?”, co ewidentnie nawiązuje do Gwiezdnych Wojen.

Źródło: Business Insider

Udostępnij

Wojciech OnyśkówRedaktor w serwisie instalki.pl piszący o nowych technologiach i grach.