{reklama-artykul}
„Spectre”, najnowszy film z Jamesem Bondem, trafił już na ekrany kin. Powoli kończy się także zakrojona na szeroką skalę kampania reklamowa. Jednym z jej elementów było wykonanie imponującego zdjęcia bezpośrednio z kosmosu. Dzięki wykorzystaniu satelity i aparatu Ultra HD, udało się zrobić fotkę 200 gościom zaproszonym na Zaporę Hoovera nieopodal Las Vegas.Zaproszone osoby zgromadziły się na Zaporze Hoovera
Możliwości aparatu są zatem imponujące. Heineken w oficjalnej informacji prasowej przyznaje, że jest to pierwsze selfie wykonane z kosmosu, jednak my nie podpiszemy się pod tym stwierdzeniem. Zdjęcie wykonane przez satelitę nie jest bowiem selfie.Zdjęcie polskich uczestników Spyfie
W akcji promocyjnej brało udział wielu celebrytów oraz ludzi wyłonionych w specjalnym castingu na Instagramie. Znaleźli się tam także reprezentanci Polski – Natalia Siwiec, Karol Paciorek oraz Marek Hoffmann (AdBuster).
„Spectre”, najnowszy film z Jamesem Bondem, trafił już na ekrany kin. Powoli kończy się także zakrojona na szeroką skalę kampania reklamowa. Jednym z jej elementów było wykonanie imponującego zdjęcia bezpośrednio z kosmosu. Dzięki wykorzystaniu satelity i aparatu Ultra HD, udało się zrobić fotkę 200 gościom zaproszonym na Zaporę Hoovera nieopodal Las Vegas.
„Spyfie”, bo tak nazwane zostało całe przedsięwzięcie, udało się zrealizować przy współpracy z firmą UrtheCast, która specjalizuje się w wykonywaniu zdjęć satelitarnych Ziemi. Wspomniana fotografia została wykonana przez aparat umieszczony na satelicie Deimos-2, który orbituje 600 km nad naszym globem.
Możliwości aparatu są zatem imponujące. Heineken w oficjalnej informacji prasowej przyznaje, że jest to pierwsze selfie wykonane z kosmosu, jednak my nie podpiszemy się pod tym stwierdzeniem. Zdjęcie wykonane przez satelitę nie jest bowiem selfie.
W akcji promocyjnej brało udział wielu celebrytów oraz ludzi wyłonionych w specjalnym castingu na Instagramie. Znaleźli się tam także reprezentanci Polski – Natalia Siwiec, Karol Paciorek oraz Marek Hoffmann (AdBuster).
Źródło: Heineken