Apple ponownie najbardziej wartościową marką na świecie

Wojciech OnyśkówSkomentuj
Apple ponownie najbardziej wartościową marką na świecie
Firmy technologiczne wiodą prym w najnowszym rankingu Interbrand, który na podstawie przychodów i ogólnej kondycji firmy wycenia wartość marki. Apple po raz trzeci z rzędu okupuje najwyższe miejsce. Amerykańska firma została wyceniona na 170 miliardów dolarów. To wzrost o 40% w stosunku do ubiegłego roku. Nieźle radzi sobie także drugie miejsce w rankingu należące do Google – z wartością wycenianą na 120 miliardów dolarów.

Kolejna firma z dziedziny technologii to Microsoft, który wskoczył w tym roku na czwarte miejsce, prześcigając IBM. W pierwszej dziesiątce znajdziemy jeszcze Samsunga (na siódmej pozycji) oraz Amazona (dziesiąte miejsce), choć ten ostatni jest akurat w rankingu oznaczony jako e-commerce.

W pierwszej dziesiątce swoje miejsce znalazły jeszcze takie marki, jak Coca Cola, Toyota, McDonald’s oraz General Electric.

Warto również nadmienić, że w tym roku na listę 100 najbardziej wartościowych marek wskoczyło Lenovo oraz PayPal.

Źródło: Interbrand

Udostępnij

Wojciech OnyśkówRedaktor w serwisie instalki.pl piszący o nowych technologiach i grach.