Logitech się zmienia. „Logi” nowym logotypem

Wojciech OnyśkówSkomentuj
Logitech się zmienia. „Logi” nowym logotypem
Nad wymyśleniem firmy „od nowa” Logitech pracował za zamkniętymi drzwiami od 2013 roku. Efektem tego działania jest zupełnie nowe podejście do marki. Klienci zobaczą więcej kolorów zarówno na stronie internetowej, w kanałach społecznościowych firmy, na opakowaniach produktów oraz oczywiście na sklepowych półkach.

„Wymyśliliśmy Logitech na nowo, tworząc produkty, które łączą zaawansowaną technologię i ciekawe wzornictwo, aby zapewnić każdemu użytkownikowi niesamowite doświadczenia” – tłumaczy Izabela Sulima z Logitecha. „Zbudowaliśmy zespół światowej klasy projektantów, na czele którego stoi główny projektant Alastair Curtis. Design stanie się podstawą we wszystkim, co robimy. Nasze podejście do projektowania wychodzi poza tradycyjne granice: dla nas desing to połączenie zaawansowanej technologii ze strategią biznesową i opiniami klientów. Produkty Logitech przeszły już długą drogę, a teraz nadszedł czas, aby zmieniła się również marka” – dodaje.


Wybrane produkty będą ponadto sygnowane nowym logotypem – „Logi”. Firma szykuje również zmiany i kilka niespodzianek w nowych klasach produktów.

Źródło: Logitech

Udostępnij

Wojciech OnyśkówRedaktor w serwisie instalki.pl piszący o nowych technologiach i grach.