W najnowszej reklamie Samsung skupił się na opinii mediów odnośnie pierwszego Galaxy Note i iPhone’a 6 Plus. Południowokoreański produkt był kilka lat temu określany jako „zbyt duży”. Po prezentacji nowego urządzenia od Apple część dziennikarzy stwierdziła natomiast, że iPhone 6 Plus jest imitacją Galaxy Note 2 bez rysika.
Co na to Apple? Firma prawdopodobnie nie odpowie na swego rodzaju zaczepkę, gdyż Tim Cook w jednym z wywiadów stwierdził, że największą konkurencją Apple jest Google, a nie Samsung.
W spocie reklamowym Samsung oprócz podkreślenia zalet Galaxy Note 4, chciał również zaznaczyć, że to on wykreował trend i produkował duże urządzenia w momencie, gdy wiele osób jeszcze ich nie akceptowało.
Co na to Apple? Firma prawdopodobnie nie odpowie na swego rodzaju zaczepkę, gdyż Tim Cook w jednym z wywiadów stwierdził, że największą konkurencją Apple jest Google, a nie Samsung.
Źródło: The Next Web, YouTube