Ekipa Marka Zuckerberga przygotowuje zupełnie nową usługę, dzięki której zakupy w internecie ograniczą się do jednego kliknięcia myszką – na Facebooku. Użytkownicy bez opuszczania portalu będą zatem mogli nabyć ulubione dobra.
Przycisk „Kup” pojawi się obok wybranych postów
Facebook zapewnia, że informacje płatnicze nie będą udostępniane innym reklamodawcom, a ponadto każdy użytkownik będzie mógł zadecydować, czy zachować numer karty kredytowej na przyszłość, czy wpisywać go ręcznie podczas każdej kolejnej transakcji.
Nowy przycisk pojawi się zarówno w aplikacji mobilnej, jak i w wersji desktopowej serwisu. Użytkownik będzie mógł na niego kliknąć np. przy reklamie, która właśnie została wyświetlona bądź też przy stosownym poście na fanpage’u.
Aktualnie rozpoczęto testy wspomnianej funkcji na terenie Stanów Zjednoczonych. Biorą w nich udział małe oraz średnie firmy. Facebook nie pobiera prowizji ze sprzedaży w fazie testowej, jednak nie wykluczone, że będzie się tak działo w przypadku uruchomienia pełnoprawnej wersji usługi.
Przycisk „Kup” pojawi się obok wybranych postów
Facebook zapewnia, że informacje płatnicze nie będą udostępniane innym reklamodawcom, a ponadto każdy użytkownik będzie mógł zadecydować, czy zachować numer karty kredytowej na przyszłość, czy wpisywać go ręcznie podczas każdej kolejnej transakcji.
Źródło: Digital Trends