Najwidoczniej jednak subskrypcja ta nie cieszyła się zbyt dużą popularnością, gdyż włodarze serwisu postanowili z niej zrezygnować. Od teraz dostępne są wyłącznie dwie opcje – darmowa oraz Premium+. Ta pierwsza oferuje możliwość słuchania muzyki na desktopie lub urządzeniu mobilnym, jednak wymagany jest stały dostęp do internetu, a co jakiś czas emitowane są reklamy.
Premium+, które od końcówki ubiegłego roku posiada niższą cenę w naszym kraju (9,99 zł), zapewnia nielimitowany dostęp do muzyki, bez uporczywych reklam, zarówno na desktopie jak i na urządzeniach mobilnych.
Aktualni subskrybenci wycofanej opcji Premium nadal mogą ją opłacać i cieszyć się muzyką na desktopach bez reklam. Nowi użytkownicy nie mają już jednak możliwości zamówienia takiej usługi – dostępny jest wyłącznie Premium+ oraz darmowy Discovery.
Źródło: The Next Web