Songza rozwija się w sektorze strumieniowania muzyki

LBSkomentuj
Songza rozwija się w sektorze strumieniowania muzyki
Na dzień dzisiejszy Songza działa wyłącznie na terytorium Stanów Zjednoczonych i Kanady, jednak powoli zdobywa uznanie wśród miłośników muzyki. Firma zarobiła już 3,82 mln USD i powoli szykuje się na podbój kolejnych krajów. Dostępna jest już wersja desktopowa, a także na urządzenia z systemem iOS, Android oraz tablety Kindle Fire. Czym wyróżnia się na tle konkurencji? Przede wszystkim oferuje playlisty stworzone przez „muzycznych ekspertów”. Zostały skonfigurowane w taki sposób, aby dopierać użytkownikom interesujące utwory na podstawie daty, godziny, nastroju, a także rodzaju aktywności w danej chwili. Ponadto możemy sami dobierać interesujące nas utwory lub odrzucać niechciane.

Zaletą aplikacji Songza jest darmowy dostęp, intuicyjna konfiguracja i brak wyświetlanych reklam. Twórcy zapewniają o najlepszym dopasowaniu playlisty do odbiorcy, choć minusem wciąż jest ograniczona ilość pomijania utworów. Projekt z pewnością nie będzie miał lekko w walce o klienta, ale ma potencjał do dalszego rozwoju.

Źródło: Slashgear

Udostępnij

LB