Na początku grudnia informowaliśmy, że udało się sprzedać milion Galaxy Tab’ów. Prawdopodobnie ze względu na mała konkurencję (praktycznie jest nim obecnie tylko iPad) oraz obniżkę ceny urządzenia sprzedaż w kolejnych miesiącach nie malała. 7-calowy tablet dostępny jest obecnie u około 200 operatorów telefonii komórkowej z 94 krajów.
Sukces Samsunga na rynku tabletów jest niepodważalny ponieważ jak na razie tylko koreańskiemu producentowi udało się nawiązać walkę z Apple. iPad jest jednak nadal królem nowo powstałego rynku – tylko w ostatnim kwartale ubiegłego roku do klientów trafiło ponad 7 milionów tabletów z logo w kształcie nadgryzionego jabłuszka.
W najbliższym czasie Samsung prawdopodobnie zmodernizuje swój tablet w celu nawiązania konkurencji z nadchodzącym iPadem 2. Bieżący rok będzie obfity w premiery tego typu urządzeń więc zapowiada się interesująca walka producentów.
Źródło: The Next Web