Choć obydwie strony barykady migrują do przeciwnika raczej z rzadka, to koncern z Cupertino stara się przekonać zatwardziałych „Androidowców” do zmiany myślenia. Na przykład za pośrednictwem reklam.
W sieci pojawiły się bowiem dwa krótkie materiały wideo, w których producent smartfonów z iOS stara się zaznaczać ich wyższość nad bezpośrednią konkurencją. W pierwszym z nich Apple przekonuje, że App Store jest znacznie lepszym sklepem z aplikacjami niż Google Play. Muszę uczciwie przyznać, że tutaj ma rację – sklep Google jest bowiem szalenie nieuporządkowany i pełny bezwartościowych programów, z kolei administratorzy sklepu Apple starają się czyścić i porządkować jego ofertę.
Druga z reklam prezentuje z kolei spore fotograficzne możliwości iPhone’ów i kontrastuje je z jakością zdjęć uzyskiwanych za pośrednictwem smartfonów z Androidem. Co więcej, Apple odpaliło specjalną stronę, na której możecie zobaczyć, dlaczego warto przejść z Androida prosto na iOS. Dla wielu z Was z pewnością nie będzie to na tyle przekonujące, by to uczynić, ale może warto dać iPhone’om szansę?
źródło: wccftech