Nubia Red Magic to kolejny smartfon dla graczy. Czy to już nie przesada?

Aleksander PiskorzSkomentuj
Nubia Red Magic to kolejny smartfon dla graczy. Czy to już nie przesada?
{reklama-artykul}
Marka ZTE podczas specjalnej konferencji w Pekinie zaprezentowała nowy smartfon dla graczy, który został wydany w portfolio Nubia. Poznajcie Red Magic, czyli oficjalną odpowiedź na Xiaomi BlackShark oraz Razer Phone. Czego tym razem możemy się spodziewać?

Gamingowy smartfon Nubia Red Magic został wyposażony w 6 calowy wyświetlacz, który działa w rozdzielczości 2160 x 1080 pikseli – całość została zabezpieczona szkłem NEG Dinorex T2X-1. Za sprawne działanie i bezproblemowe granie ma odpowiadać procesor Qualcomm Snapdragon 845 w połączeniu z 6 lub 8 GB pamięci RAM oraz 64 lub 128 GB miejsca na dane użytkownika. Pod względem reszty specyfikacji wcale nie jest gorzej!

Nubia Red Magic może pochwalić się także przednią kamerką o rozdzielczości 8 Mpix oraz tylnym aparatem wykorzystującym 24 megapikselowy sensor Samsunga ze światłem f/1.7 – w tym wypadku mamy do czynienia jedynie z cyfrową stabilizacją obrazu. Muzyki oraz dźwięków z gier możecie słuchać przy pomocy złącza słuchawkowego jack z wzmacniaczem TAS25555 oraz DTS Audio.

nubiaredmagic2

Za komunikację w gamingowym smartfonie Nubii odpowiada technologia dual SIM, LTE oraz szybkie Wi-Fi 802.11ac z 2×2 MU-MIMO. Długie działanie ma zapewnić bateria o pojemności 3800 mAh. Smartfon Nubii posiada wymiary 158,1 x 74,9 x 9,5 milimetra i waży 185 gramów. Po wyjęciu z pudełka możecie spodziewać się Androida 8.1 Oreo z Nubia Red Magic OS.

nubiaredmagic3

Ile trzeba będzie zapłacić za ten sprzęt? W przypadku wersji z 6 GB RAM i 64 GB pamięci będzie to 399 dolarów, a w przypadku najmocniejszej konfiguracji już 479 dolarów. Te ceny w przeliczeniu jeden do jednego dają na dzień dzisiejszy 1345 oraz 1615 złotych.

Źródło: ZTE

Udostępnij

Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.