Samsung solidnie obcina cenę Galaxy S7. Czy warto kupić dwuletniego flagowca?

Aleksander PiskorzSkomentuj
Samsung solidnie obcina cenę Galaxy S7. Czy warto kupić dwuletniego flagowca?
Samsung znów postanowił obniżyć cenę jednego ze swoich smartfonów – w tym wypadku będzie to model Galaxy S7 z 2016 roku w wersji „flat”, bez zakrzywionego ekranu. W ramach akcji, która potrwa od dzisiaj aż do 29 kwietnia będziecie mogli zakupić wspomnianego eks-flagowca w cenie 1600 złotych. Jakby nie patrzeć jest to fantastyczna cena za sprzęt, który nawet w 2018 roku radzi sobie bardzo dobrze i nie może narzekać na spadki wydajności.

Samsung Galaxy S7 jest wyposażony w 5,1 calowy wyświetlacz działający w rozdzielczości 2560 x 1440 pikseli. Za wydajność tego sprzętu odpowiada ośmiordzeniowy procesor Exynos 8890 oraz 4 gigabajty pamięci operacyjnej RAM. Na dane użytkownika Samsung przeznaczył 32 GB miejsca z możliwością rozszerzenia za pomocą dodatkowej karty pamięci.

Mimo upływu czasu, 12 megapikselowy aparat w Galaxy S7 dalej radzi sobie świetnie i jest w stanie produkować dobre zdjęcia. Jest jednak mały minus: Galaxy S7 otrzyma Androida Oreo jako ostatnią aktualizację. Później możecie już tylko liczyć na ewentualne poprawki bezpieczeństwa.

Jakby nie patrzeć, Galaxy S7 jest naładowany wszystkimi funkcjami z flagowców i można go kupić w przyzwoitej cenie: znajdziecie w nim szkło Gorilla lass 4, bezprzewodowe ładowanie czy chociażby certyfikat IP68. Jeśli nie zależy Wam na najnowszym Androidzie i cenicie sobie małe smartfony, to nie pozostaje nic innego, jak tylko korzystać.

Pamiętajcie, że warto się pospieszyć – obniżka jest bowiem ograniczona czasowo. Galaxy S7 w obniżonej cenie zakupicie u wszystkich partnerów handlowych Samsunga.

Sprawdź cenę Galaxy S7 w sklepach internetowych:

Źródło: Samsung

Udostępnij

Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.