Lenovo Watch 9: hybrydowy smartwatch za śmieszne pieniądze

Aleksander PiskorzSkomentuj
Lenovo Watch 9: hybrydowy smartwatch za śmieszne pieniądze
{reklama-artykul}
Lenovo raczej nie produkuje masowo inteligentnych urządzeń ubieralnych – firma w ostatnich latach skupia się na smartfonach jednak widać, że zaczyna interesować się także tanim segmentem sprzętów wearables. Na półki sklepowe w Azji trafił hybrydowy zegarek Lenovo Watch 9, którego cena zdecydowanie przemawia za zakupem. Urządzenie zostało wycenione na około 20 dolarów – co otrzymujemy w takiej kwocie?

Przede wszystkim musicie pamiętać, iż jest to zegarek hybrydowy. To nie jest smartwatch z prawdziwego zdarzenia. Lenovo Watch 9 posiada kopertę ze stali nierdzewnej. Dla dopełnienia producent postawił także na szkło szafirowe 9H, które nie powinno się tak łatwo rysować. Chińczycy twierdzą, iż Watch 9 jest w stanie wytrzymać zanurzenie na głębokość nawet do 50 metrów. Całkiem nieźle. Niestety pasek na rekę użytkownika został wykonany z silikonu – przez to zapewne mamy tak niską cenę tego sprzętu.

lenovowatch92

W Lenovo Watch 9 nie znajdziecie wyświetlacza, który będzie informował o powiadomieniach oraz innych danych ze smartfona. Owszem, zegarek da się połączyć przez Bluetooth i skonfigurować, jednak jego rola ogranicza się do wibrowania podczas otrzymywania wiadomości, połączenia lub innych powiadomień. Lenovo Watch 9 będzie także liczył przebyte kroki, spalone kalorie czy długość snu. Generalnie zegarek robi wszystko to, co inne produkty w tym segmencie.

Lenovo Watch 9 kosztuje w Chinach 20 dolarów – w przeliczeniu na złotówki to nieco mniej niż 100 złotych. Niestety nie wiadomo czy producent wprowadzi swój gadżet na teren Europy.

Tak czy siak jeśli macie mniejszy budżet, to warto zainteresować się tym sprzętem. W porównaniu do sprzętów konkurencji wygląda on po prostu… estetycznie.

Źródło: GizmoChina

Udostępnij

Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.