Lenovo S5 oficjalnie: to tani smartfon z przyzwoitą specyfikacją

Aleksander PiskorzSkomentuj
Lenovo S5 oficjalnie: to tani smartfon z przyzwoitą specyfikacją
{reklama-artykul}
W dniu dzisiejszym podczas specjalnej konferencji Lenovo zaprezentowało smartfona S5. Przecieki i plotki na temat tego smartfona trafiały już wcześniej do sieci jednak w końcu wiemy, czego możemy się po nim spodziewać. Patrząc na specyfikację, wygląd oraz cenę, to urządzenie może być ciekawą alternatywą dla smartfonów Xiaomi oraz innych, chińskich producentów.

Lenovo S5 został wyposażony w obudowę, która została wykonana z aluminium serii 6000. Słuchawka odznacza się naprawdę przyjemnym, minimalistycznym wyglądem i nie można powiedzieć, że wygląda tandetnie.

lenovos52

Na pokładzie Lenovo S5 znajdziecie wyświetlacz o przekątnej 5,7 cala, który został stworzony w proporcjach 18:9 i technologii IPS – ekran oferuje rozdzielczość na poziomie 2160 x 1080 pikseli. Za sprawne działanie Lenovo S5 ma odpowiadać procesor Qualcomm Snapdragon 625 w połączeniu z 3 lub 4 GB pamięci operacyjnej RAM – w zależności od wariantu, jaki zdecydujecie się wybrać. Na dane użytkownika producent przeznaczył 32 lub 64 GB miejsca, które można rozszerzyć za pomocą karty pamięci micro SD. Zastanawiacie się pewnie, jak przy tym wszystkim wypada bateria? Już odpowiadam: w Lenovo S5 znajdziecie ogniwo o pojemności 3000 mAh.

Nowy smartfon Chińczyków może także pochwalić się skanerem linii papilarnych oraz aparatem o rozdzielczości 13 megapikseli ze światłem f./2.2. Selfie w tym wypadku zrobicie aż 16 megapikselowym sensorem, który służy także do rozpoznawania twarzy użytkownika.

lenovos53

Ile trzeba będzie zapłacić za Lenovo S5? W przypadku wariantu z 3 GB RAM i 32 GB pamięci będzie to około 157 dolarów, a mocniejsza wersja z 4 GB RAM i 64 GB pamięci, to koszt około 236 dolarów. Na dzień dzisiejszy te ceny dają odpowiednio 537 oraz 807 złotych.

Co sądzicie o takiej propozycji od Lenovo?

Źródło: Gizmochina

Udostępnij

Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.