Samsung Galaxy S9 sprzedaje się gorzej od poprzednika

Aleksander PiskorzSkomentuj
Samsung Galaxy S9 sprzedaje się gorzej od poprzednika
Docierają do nas nowe wieści dotyczące popularności najnowszych flagowców Samsunga – modelu Galaxy S9 i Galaxy S9+. Urządzenia te nieznacznie różnią się od swoich poprzedników zaprezentowanych na przestrzeni 2017 roku i wygląda na to, że klienci także to wiedzą. Raporty z Korei Południowej zdradzają bowiem, iż nowa linia Galaxy radzi sobie średnio w systemie przedsprzedaży.

Nie ma jeszcze żadnych, konkretnych wyników, jednak źródło powołuje się na sprawdzone informacje. Według nich, całkiem sporo zabrakło, aby wyprzedzić Samsunga Galaxy S8 w kontekście zainteresowania użytkowników. Dla przypomnienia, w pierwsze dwa dni po uruchomieniu przedsprzedaży dla poprzedniej generacji flagowców, Samsung sprzedał nieco ponad 550 tysięcy sztuk smartfonów. Owszem, to dalej wynik godny pozazdroszczenia i wcale nie oznacza, że S9 i S9+ radzą sobie wybitnie gorzej – bardzo możliwe jednak, że liczby w przedsprzedaży nie są zadowalające dla włodarzy firmy.

Samsunga Galaxy S9 i S9+ można zamówić w przedsprzedaży do 16 marca tego roku. Po tym dniu urządzenia trafią do sklepów i rozpocznie się ich regularna sprzedaż. To właśnie ten element powinien wpłynąć na większe zainteresowanie. Spora liczba osób lubi bowiem dotknąć sprzętu przed zakupem oraz spędzić z nim chwilę przy sklepowej ladzie.

Jak sądzicie? Samsungowi uda się pobić zeszłoroczny rekord?

Źródło: Yonhap

Udostępnij

Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.