Wśród marek, które zdecydują się w najbliższym czasie na adopcję ekranów OLED znaleźli się tacy producenci, jak Huawei, OPPO, Vivo czy chociażby Xiaomi. Każda z wyżej wymienionych firm będzie chciała stworzyć co najmniej jednego flagowca, który do działania wykorzysta wyświetlacz w technologii OLED.
Niestety, ale jest więcej niż prawdopodobne, że taki zabieg odbije się także na finalnej cenie nowych urządzeń Chińczyków. Technologia wyświetlaczy OLED nie jest tania – za jedną sztukę tego typu ekranu producenci pokroju Samsunga czy LG życzą sobie od 80 do nawet 120 dolarów.
W tej cenie otrzymujemy jednak głęboką czerń oraz fantastyczne nasycenie kolorów, które bije na głowę już nieco przestarzałe LCD.
Nie pozostaje więc nic innego, jak tylko czekać na pierwsze zapowiedzi nowych smartfonów od Xiaomi, Huawei, OPPO i Vivo, które będą działać w oparciu o OLED.
Więcej szczegółów powinniśmy poznać jeszcze w tym roku.
Źródło: BusinessKorea