Czekacie na Xiaomi Redmi 5? Właśnie wyciekły zdjęcia i specyfikacja

Aleksander PiskorzSkomentuj
Czekacie na Xiaomi Redmi 5? Właśnie wyciekły zdjęcia i specyfikacja
{reklama-artykul}
Wiemy już więcej na temat Xiaomi Redmi 5, następcy ubiegłorocznego modelu Redmi 4. Tym razem możemy także spodziewać się dwóch różnych wersji smartfona: każda z nich będzie wyposażona w inny procesor oraz pamięć operacyjną RAM.

Xiaomi Redmi Note 5 ma zostać wyposażony w procesor Qualcomm Snapdragon 625 lub 630. Pod względem pamięci RAM, użytkownicy dostaną 3 lub 4 gigabajty. To samo tyczy się miejsca na dane: będziemy mogli wybrać między 16 a 32 gigabajtami miejsca, które zostaną rozszerzone za pomocą karty micro SD.

Xiaomi-Redmi-5-leak- Copy

Za szybkie działanie urządzenia ma odpowiadać MIUI 9 oparte na Androidzie 7.1.1 Nougat. Redmi 5 zrobi zdjęcia za pomocą aparatu o rozdzielczości 16 Mpix – dla fanów selfie, Xiaomi oddało kamerkę o rozdzielczości 5 Mpix. 

Tak naprawdę, Redmi 5 wygląda na przyzwoitego średniaka. Jest niezła specyfikacja, metalowa obudowa, skaner linii papilarnych i LTE. Za najsłabszą wersję tego smartfona przyjdzie nam zapłacić około 859 juanów (465 złotych), podczas gdy najmocniejsza konfiguracja będzie kosztowała już 1299 juanów (704 zł).

Xiaomi Redmi 5 ma trafić do sprzedaży na przełomie września i października tego roku.

Podstawowe dane Redmi 5:

  • Wyświetlacz 5 cali / 1920 x 1080 pikseli / szkło 2.5D
  • Procesor Qualcomm Snapdragon 625 / 630 z grafiką Adreno 506 – 2,2 Ghz
  • System operacyjny Android 7.1.1 Nougat / MIUI 9
  • Pamięć RAM 3 GB / 4 GB
  • Pamięć wbudowana 16 GB / 32 GB / wsparcie dla micro SD
  • Aparat foto 16 Mpix tył / 5 Mpix przód
  • Komunikacja Wi-Fi / GPS / Bluetooth 4.2, LTE
  • Pojemność baterii 3680 mAh

Źródło: FoneArena

Udostępnij

Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.