OnePlus wykupiło reklamę w serialu House of Cards

Wojciech OnyśkówSkomentuj
OnePlus wykupiło reklamę w serialu House of Cards
Lokowanie produktu w filmach i serialach to nieodłączny element wielu produkcji. Dotychczas swoje smartfony i tablety reklamowały najbardziej rozpoznawalne marki. Powoli zaczyna się to zmieniać, czego idealnym przykładem jest chińskie OnePlus.

Producent smartfonów zapłacił 300 tys. dolarów, by jego produkty pojawiły się w kilku scenach w czwartym sezonie House of Cards. Nie jest to nachalna reklama. Telefony są po prostu używane przez bohaterów. Bez uważnego przyjrzenia się ciężko nawet stwierdzić, że jest to OnePlus.

Jak podaje Phone Arena, w serialu pojawiły się trzy modele tego producenta – OnePlus One, OnePlus 2 oraz OnePlus X. Chińska firma nie ma jednak wyłączności na serial. W produkcji używane są także inne marki, takie jak Apple, Samsung czy BlackBerry.

Chińskie smartfony coraz częściej pojawiają się w filmach. Oznacza to, że producenci z Państwa Środka dostrzegają marketingowy potencjał i chcą kreować świadomość marki na całym świecie, a nie tylko na własnym podwórku.

Jednym z przykładów chińskiego lokowania produktu jest Vivo X5 Pro. Mało znana na świecie marka była wykorzystywana w Marsjaninie, czyli filmie, który odbił się szerokim echem w mediach.

Reklama w House of Cards może znacząco wpłynąć na popularność. Przekonali się o tym twórcy gry mobilnej Monument Valley, która została zaprezentowana w poprzednim sezonie serialu. W przypadku OnePlus efekt nie musi być jednak tak widoczny, ponieważ marka smartfonów w poszczególnych kadrach jest trudna do dostrzeżenia.

Źródło: Phone Arena

Udostępnij

Wojciech OnyśkówRedaktor w serwisie instalki.pl piszący o nowych technologiach i grach.