Acer chwali się skutecznością swojego serwisu

Wojciech OnyśkówSkomentuj
Acer chwali się skutecznością swojego serwisu
Acer postanowił pochwalić się jakością polskiego serwisu gwarancyjnego. Jak wynika z badań przeprowadzonych w grudniu 2015 roku, aż 89% klientów poleciłoby serwis Acer swoim znajomym.

Wysoka ocena serwisu to efekt między innymi krótkiego czasu oczekiwania na połączenie z konsultantem, które średnio wynosi 33 sekundy. 77% rozmów przeprowadzonych w sierpniu odebrano w przeciągu 30 sekund od nawiązania połączenia.

Od wiosny 2015 roku zarówno serwis, jak i centrum logistyczne z częściami zamiennymi znajduje się we Wrocławiu, co przyspiesza proces realizacji gwarancji.

W grudniu w skali od 1 do 10 ankietowani ocenili serwis na 8,57 punktów. W poprzednim, listopadowym badaniu było to 8,8, co potwierdza wysoką skuteczność serwisu.

Warto zaznaczyć, ze producent posiada program Gwarancji Niezawodności Acer. Objęte nim urządzenia w przypadku awarii są oczywiście naprawiane, jednak niezależnie od tego klient otrzymuje zwrot 100% kosztu zakupu. Program został przedłużony do końca 2016 roku i obejmuje wybrane urządzenia Acer.

Źródło: Acer

Udostępnij

Wojciech OnyśkówRedaktor w serwisie instalki.pl piszący o nowych technologiach i grach.