Carl Silbersky – CEO Mionixa twierdzi, że dzięki tej myszce gracz będzie w stanie zrozumieć, jak jego organizm reaguje na określone sytuacje, a w przypadku rozgrywki grupowej zobaczy także reakcje innych osób.
Analiza poziomu stresu pozwoli ustalić punkt, w którym gracz nie panuje już nad swoimi emocjami i podejmuje pochopne decyzje. Dzięki temu następnym razem, gdy znajdzie się w podobnej sytuacji, będzie starał się mniej stresować, osiągając tym samym lepsze wyniki w grze.
Informacja o poziomie stresu może być też przydatna dla deweloperów, którzy projektują gry. Dzięki temu będą wiedzieć, które etapy sprawiają graczom najwięcej trudności i wywołują nadmierny stres.
NAOS QG pod koniec ubiegłego roku trafiła na Kickstartera, gdzie zebrała zakładane fundusze. Gryzoń znajduje się obecnie w produkcji, a do masowej sprzedaży powinien trafić we wrześniu.
Źródło: Ubergizmo