W trzecim kwartale bieżącego roku firma Huawei sprzedała aż 32 mln urządzeń, w tym 16,8 mln smartfonów. Daje to 26-procentowy wzrost w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Segment urządzeń klasy średniej i premium zanotował wzrost o 162%. Na szczególną uwagę zasługują premiery Huawei Ascend P7 i Ascend Mate7.
Największy wzrost odnotowano w takich regionach, jak Bliski Wschód i Afryka (322%), Azja i Pacyfik (98%) oraz Ameryka Łacińska (51%). Producent wciąż będzie dążył do intensyfikacji swoich działań na rynkach wschodzących.
W październiku Huawei zajęło 94 pozycję w rankingu Interbrand’s Best Global Brands. Jest to pierwsza chińska firma w tym zestawieniu. Wartość marki została wyceniona na 4,3 mld dolarów z zastrzeżeniem, że wciąż może rosnąć ze względu na globalną ekspansję.
Źródło: Huawei