Fortnite trafia na urządzenia z iOS! Jak zagrać?

Aleksander PiskorzSkomentuj
Fortnite trafia na urządzenia z iOS! Jak zagrać?
{reklama-artykul}
Po oficjalnych zapowiedziach, Fortnite w końcu trafiło na wszystkie kompatybilne sprzęty z iOS. O ile gra jest dostępna w App Store, to i tak aby zagrać musicie posiadać specjalne zaproszenie lub zezwolenie na dostęp. Jak się zapisać i pobrać Fortnite na swój smartfon lub tablet? To proste.

Obecnie Fortnite w App Store jest oznaczone jako gra, która wymaga zaproszenia – aby je uzyskać należy posiadać konto w systemie Epic Games. Cała produkcja zajmuje nieco ponad 2 gigabajty i działa jedynie na systemie iOS 11. W Fortnite’a będą mogły zagrać osoby posiadające takie sprzęty, jak: iPhone SE, iPhone 6s lub nowszy, iPad Pro, iPad Air 2, iPad Mini 4 lub dowolny, inny tablet z jabłkiem w logo, który pojawił się w 2017 roku. Pamiętajcie także, iż Fortnite wymaga ciągłego połączenia z internetem.

fortniteios2

Jak zagrać w Fortnite na iOS?

Należy przejść na tę stronę i kliknąć w duży, żółty przycisk z napisem „zarejestruj się, aby otrzymać zaproszenie na maila”. Później nie możecie zrobić już nic, jak tylko czekać na dalsze instrukcje.

Epic Games informuje, iż będzie rozsyłało zaproszenia dla graczy w odstępach czasowych. Sprawa związana jest głównie z przepustowością serwerów oraz tym, iż studio chce od samego początku pozwolić wszystkim na komfortową rozgrywkę bez zacięć. Na szczęście wszystkie osoby, które otrzymają zaproszenie będą mogły skorzystać z własnych kodów – możecie podarować je znajomym lub po prostu innym osobom.

Warto się pospieszyć, aby nie stanąć na końcu kolejki do zaproszenia. Im później się zdecydujecie, tym dłużej będziecie musieli czekać, aby pobrać Fortnite na iOS.

Źródło: Epic Games

Udostępnij

Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.