Siedziba firmy Neurogaming jest na Cyprze, a studio twórcze zlokalizowane jest w Moskwie. Obecnie zatrudnionych do tego projektu jest już 75 osób, a w planach na ten rok jest rozwój w Europie i USA. Planowane jest otworzenie nowych biur już w pierwszym kwartale tego roku w Amsterdamie i Nowym Jorku.
„Głównym celem jest zmiana sposobu korzystania z VR jako jednorazowego doświadczenia na rzecz długofalowego zaangażowania w treści i rywalizację. Praca nad przeniesieniem marki World of Tanks, która posiada 180 milionową społeczność do VR jest olbrzymim i ekscytującym wyzwaniem”. – powiedział Slava Makarov, twórca World of Tanks.
Obecnie Neurogaming koncentruje się na technologii CinemaVR skoncentrowanej na sesjach wieloosobowych i kooperacji. CinemaVR pokazało swój potencjał w krajach CIS, gdzie dostępne jest w 36 lokacjach. Na chwilę obecną spróbowało technologii ponad 180 000 graczy. Neurogaming uruchomi własną platformę usług dla biznesu w 2018, która pomoże partnerom zainteresowanym tym rozwiązaniem.
Drugą technologią, nad którą pracuje Neurogaming jest PolygonVR. Prezentowana była na targach gamescom17 i Tokyo Game Show. Technologia pozwala na pełną immersję i długie sesje wieloosobowe oraz eSport, wspiera technologie własne oraz firm zewnętrznych. Ciekawą rzeczą jest jednoczesne wsparcie dwóch ekranów, które daje możliwość zarówno grania, jak i oglądania rozgrywki w tym samym czasie.
World of Tanks to masowa gra sieciowa (MMO) poświęcona pojazdom pancernym przełomu pierwszej i drugiej połowy XX wieku. Gracze otrzymują możliwość zmierzenia się twarzą w twarz z innymi miłośnikami stalowych bestii z całego świata.
Źródło: Wargaming